نوشته شده توسط : هیئت وزنه برداری



:: برچسب‌ها: اخبار , وزنه برداری , میاندوآب , اخبار تیم ملی ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هیئت وزنه برداری

انوشیروانی دستیارانش را معرفی کرد


سجاد انوشیروانی در جلسه کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری دو دستیار خود را معرفی کرد. همچنین دو وزنه‌بردار نیز به دلیل مصدومیت از اردوی تیم ملی بزرگسالان خارج شدند.

 

در جلسه کمیته‌ فنی فدراسیون و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی، سرمربی تیم ‌ملی حاضر شد و گزارشی از اردوی ملی‌پوشان در شهرکرد ارائه کرد. همچنین دو و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ به دلیل آسیب‌دیدگی‌ از جمع اردو نشینان خارج شدند.

سجاد انوشیروانی نیز برنامه‌های خود را برای تیم جوانان ارائه و دو دستیار خود را معرفی کرد.

حسین مقامی، سخنگوی کمیته‌ فنی درباره نتایج جلسه بیا‌ن‌ کرد: سرمربی تیم ‌ملی با حضور در جلسه در مورد چگونگی اردوی شهرکرد گزارشی را ارائه کرد. او از تمهیداتی که در این اردو وجود داشت که باعث روحیه مضاعف و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان شده بود، اظهار رضایت کرد. و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان در شهرکرد رکوردگیری داشتند اما به گفته سرمربی اوج کار در اردوی چالوس مشخص می‌شود. همچنین او اعلام کرد که محسن داوودی و کیا قدمی به علت آسیب‌دیدگی‌ از اردو خارج شدند تا میزان مصدومیتشان مشخص شود.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: سجاد انوشیروانی نیز در مورد اردویی که برای تیم جوانان پیش‌بینی کرده است، برنامه‌های خود را ارائه کرد. طی فراخوانی که پیش از این داده شده بود 42 و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ جوان طی دو مرحله یک هفته‌ای در اردو حاضر خواهند بود و اردوی تیم جوانان از پنجم مرداد آغاز می‌شود. از میان این نفرات، بهترین‌ها برای اردوهای بعدی انتخاب می‌شوند. انوشیروانی همچنین فراز رامهرمزی و وحید ربیعی را به عنوان کمک‌های خود معرفی کرد که مورد تایید کمیته‌ فنی قرار گرفت.

مقامی درباره آغاز برنامه‌های تیم نوجوانان نیز گفت: محمدحسین برخواه، برنامه‌های خود را ارائه کرد. اولین اردوی نو‌جو‌ا‌نان پس از مسابقات قهرمانی کشور دوم – سوم شهریور شروع می‌شود که به صورت مقطعی در پنج مرحله پانزده تا بیست و یک روزه است و این اردوها تا زمان مسابقات قهرمانی نو‌جو‌ا‌نان آسیا ا‌د‌ا‌مه‌ دارد.

دبیر فدراسیون و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی در پاسخ به این پرسش که ترکیب اصلی تیم اعزامی به قهرمانی بز‌ر‌گسالان آسیا مشخص شد یا خیر، تصریح کرد: قرار شد هفته‌ آینده مشخص شود. فعلا هم هیچ و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی به غیر از دو نفر مصدوم، از اردو خارج یا به اردو اضافه نشده‌اند.

مقامی درباره زمان حضور و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان در اردوی چالوس نیز خاطر‌نشان کرد: تعدادی از و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان به همراه اعضای فدراسیون در مراسم افطاری رییس‌جمهور حاضر می‌شوند و بعد از مراسم و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان به سمت چالوس حرکت می‌کنند تا به دلیل در پیش‌رو بودن تعطیلات با مشکل ترافیک روبه‌رو نشوند.



:: برچسب‌ها: اخبار , وزنه برداری , میاندوآب , اخبار تیم ملی ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هیئت وزنه برداری

چهار سال اخیر یک روز با عشق تمرین نکردم


قهرمان و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی جهان می‌گوید طلای جهان تغییری در زندگی‌اش ایجاد نکرده و از این پس به دنبال مدال نقره و برنز خواهد بود!



کیانوش رستمی، درباره وضعیت خود پس از پایان اردوی شهرکرد، بیا‌ن‌ کرد: وضعیت اردوی شهرکرد با همدان خیلی تفاوت داشت. محل اسکان و غذا خوب بود و در شهرکرد سنگ تمام گذاشتند تا به و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان بد نگذرد، البته مسئولان همدان نیز زحمت کشیده بودند. در مدتی که در شهرکرد بودیم، تمرینات‌مان به صورت تعدادی و استقامتی بود. خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم با رکوردهای خوبی نیز کار کردم، در اردو آینده که تمرینات به ماکسیمم می‌رسد. طوری بر‌نامه‌ریزی می‌کنم که رکوردهایی را افزایش دهم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: مهم‌تر‌ از این که و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی چه وزنه‌ای بزند این است که از لحاظ روانی آماده باشد و من برای جهانی امسال روحیه ندارم. من به عنوان سرباز برای کشورم خدمت می‌کنم اما در این سه، چهار سال اخیر یک روز با انگیزه سر تمرین نرفتم که با عشق تمرین کنم. تمرین کردن هیچ جذابیتی برایم نداشته و با این حال خدا را شکر که خدا قدرتی به من داده تا قهرمان جهان شوم، اما واقعا رسیدگی نیست و با این وضعیت فکر نمی‌کنم امسال بتوانم به آنچه که می‌خواهم برسم.

رستمی در پاسخ به این پرسش که منتظر چه اتفاقی است تا انگیزه‌اش دوباره برگردد؟ تصریح کرد: مسئولان بالا و پایین نکنند و ورزشکاران را به یک چشم نگاه کنند، پاداش مدال طلای من با کسی که نقره و برنز دارد حداقل برابر باشد و مدال طلای من را زیر سوال نبرند. فکر کنم باید به دنبال مدال نقره و برنز باشم تا طلا، چون هیچ ارزشی ندارد. در مدال طلا هیچ چیزی پیدا نمی‌شود در حالی که فکر می‌کردم با طلای جهان زندگی‌ام فرق می‌کند.

وی افزود: من پدر و مادرم که مسن هستند را تنها گذاشتم و در اردو تیم ‌ملی تمرین می‌کنم، اما در قبال تمرینی که می‌کنم هیچ مزدی دریافت نمی‌کنم. ان‌شا‌ء‌الله همه چیز درست می‌شود، امیدوارم و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان دیگر خوب کار کنند و به آنها بیشتر رسیدگی شود. اگر به من چیزی هم ندادند تشکر می‌کنم و وظیفه‌شان نمی‌بینم که بیایند کمک کنند، اما حداقل کاری که می‌کنند ورزشکاران را به یک چشم نگاه کنند.

قهرمان دسته 85 کیلوگرم جهان در مورد جابه جایی محل برگزاری اردوهای تیم ‌ملی، تصریح کرد: اردوی بعدی در چالوس است که صلاح دیدند در اردو در آنجا باشد، اما به نظرم بهتر است ورزشکار را جابه جا نکنند، محل تمرین زیاد جابه جا شود خطرناک است و خیلی از آسیب‌دیدگی‌ها به وجود می‌آید. در شهر کرد هوا خوب بود، اما ارتفاع زیاد وزنه‌ها را سنگین می‌کرد و آن طور نمی‌شد تمرین انجام داد. در کل در اردوها این که قوی‌ترین و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان دنیا کنار هم تمرین کنند خیلی مهم‌تر‌ است.

رستمی در در پاسخ به این پرسش که پاداش ویژه‌ای که فدراسیون قبلی قول داده بود، پرداخت شد؟ تصریح کرد: به اهتزاز در آوردن پرچم ایران در مسابقات جهانی برای من افتخار بود، اما مدال جهانی حتی یک سکه برای من نداشت و حتی یک سکه هم به من پاداش ندادند. رضازاده قول جایزه ویژه‌ به من داد و در گذشته به سلیمی زانتیا داده بود، اما من که طلای جهان را کسب کردم چیزی دستم را نگرفت. البته نمی گویم که چرا به سلیمی جایزه دادند و به من جایزه ندادند. لیاقت ورزشکاران خیلی بیشتر از این است که در موردش حرف بزنیم، اما ورزشکار آسیب روحی می‌بیند وقتی قول بدهند و به قول شان عمل نکنند. البته مرادی قول داده که این اتفاق بیفتد و گفت سعی می‌کند پاداش را پرداخت کند.

ملی‌پوش و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که با تیمی در لیگ قرارداد بسته است؟ گفت: من هنوز 30 درصد قرارداد سال گذشته را از ملی حفاری نگرفتم، امیدوارم که مشکلات مالی ملی حفاری حل شود تا قراردادها را کامل پرداخت کنند و بتواند ورزشکارانش را داشته باشد. برای رونق لیگ پخش زنده مسابقات خیلی اهمیت دارد. البته ر‌قا‌بت من را در مسابقات جهانی را پخش نکردند، در حالی که مسابقه کسی که مدال نگرفت را پخش کردند حالا به چه دلیل این کار را کردند نمی دانم. در هر صورت این اتفاق را فراموش نمی‌کنم.



:: برچسب‌ها: اخبار , وزنه برداری , میاندوآب , اخبار تیم ملی ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هیئت وزنه برداری



:: برچسب‌ها: اخبار , وزنه برداری , میاندوآب ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هیئت وزنه برداری


نیمه دوم سال 2015 که چند روزی است از آغاز آن می گذرد، روزهای پرمشغله ای برای دنیای وزنه برداری است و رویداداهای پیش رو البته از اهمیت فوق العاده ای برخوردار هستند. البته در ماه های جولای و آگوست آسیایی ها هیچ مسابقه ای برگزار نکرده و در هیچ آوردگاهی شرکت نمی کنند اما در ماه سپتامبر(شهریورماه) شلوغترین روزهای وزنه برداری دنیا را شاهد خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری ؛ در این ماه (سپتامبر)  8 رویداد بین المللی برگزار می شود که مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در شهر Phuket تایلند، پیکارهای قهرمانی پیشکسوتان جهان در شهر Rovaniemi فنلاند و رقابتهای جایزه بزرگ Fuzhou چین از جمله مهمترین آنها است.
جالب اینجاست که مسابقات 3 روزه چین ظاهرا حکم پیکارهای گزینشی  برای المپیک 2016 ریو را نیز خواهد داشت. البته یک دوره مسابقات جایزه بزرگ دیگر، اواخر سال جاری در شهر Grozny روسیه انجام می شود. به هر حال سال 2015 میلادی با برگزاری 40 رویداد بین المللی، یکی از سال های پر مشغله و حساس برای رشته وزنه برداری محسوب می شود که تمام کشورها سعی خواهند داشت در فاصله یکسال مانده به برگزاری المپیک ریو، بیشترین سهمیه را برای حضور در این آوردگاه معتبر جهانی کسب کنند.
رقابتهای وزنه برداری المپیک 2016 طی روزهای 5 لغایت 16 آگوست سال آینده در شهر زیبای ریو دوژانیرو برگزار می شود.



:: برچسب‌ها: اخبار , وزنه برداری , میاندوآب , اخبار تیم ملی ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()

این وبسایت متعلق به هیئت وزنه برداری میاندوآب میباشد